Donosimo pregled naših tiskanih izdanja. Klikom na sliku otvara se prozor online knjižare u kojem možete kupiti knjigu.

 


nova knjiga!

TAMNA STRANA EKRANA

autorski tim:

prof. dr. sc. Zlatko MilišaMirela Tolić, Nenad Vertovšek,Bruno Ćurko, Valentina Grbić, Ana Željeznak, Marija Šaravanja, Matija Grgat Maja, Ključe Korica, Ines Novak, Višnja Perin, Ivana Drobac, Morana Rogić

15 tematskih poglavlja, uputstva za provedbu projekta Deset dana bez ekrana i 15 radionica za rad s djecom i mladima u stjecanju medijskih kompetencija za učenike, roditelje i prosvjetne djelatnike!

Značajke i namjena knjige:


Tamna strana ekrana malaU ovoj knjizi se u 15 poglavlja detaljno analiziraju primjeri medijskih manipulacija, prikazuju rezultati istraživanja o sve izraženijoj ovisnosti djece i mladih o medijima, kršenju dječjih prava u medijima te objašnjava nacionalno prepoznatljiv projekt Deset dana bez ekrana, kojeg je Udruga CINAZ provela u 10 osnovnih škola diljem Hrvatske. Knjiga je osobito korisna kod implementacije okvirnog Nacionalnog kurikuluma u programima prevencije (medijskog) nasilja i ovisnosti (o trima ekranima). 
Projekt je već prepoznat i podržan od strane medija i resornog Ministarstva. Recenzenti knjige: doc.dr.sc. Ivana Batarelo Kokić, prof.dr.sc. Jasminka Zloković, prof.dr.sc. Zora Zuckerman.

Prvenstveni korisnici:

Nastavnici osnovnih i srednjih škola, stručno-pedagoška služba, ravnatelji, knjižničari,roditelji, učenici, studenti te nastavnici na fakultetima,aktivisti udruga i drugi.

Dobava knjige:

Narudbe na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Očekujemo vaše javljanje, zalihe knjige su ograničene!

 

 


10DanaBezEkrana.jpgProjekt 10 dana bez ekrana -10 dana drugačijeg korištenja polazi od pretpostavke da je problematika pretjeranog konzumiranja i ovisnosti o medijima izvanškolske aktivnosti u mladih već toliko uznapredovala da se oni više ni ne mogu sami oduprijeti.

Nužno je pomoći im što širom i umreženijom aktivnošću, metodama i načinima koji potiču sudjelovanje i zanimanje mladih. Projekt nije negativno orijentiran prema postojećoj praksi mladih, niti objavljuje "rat" medijima općenito i trima ekranima posebno. Namjera je akcije da se pridonese drugačijem korištenju ekrana, da se mlade potakne na kritičku valorizaciju ponude globaliziranoga, tehnologiziranog, atraktivnog svijeta. Daljnja namjera je (i to pod pretpostavkom uspjeha ovog programa među mladima, roditeljima i u općoj javnosti) potaknuti i pridobiti medijske kuće na promjenu strukture i modaliteta svojih programa tako da oni više idu na stvarnu korist nadolazaćoj generaciji, a manje jednokratnom, dnevnom profitu. Mlade treba poučavati da razvijaju svoje sposobnosti kritičkog primanja i vrednovanja svijeta oko sebe i u sebi. Projekt je izrazito pokretačke naravi, želi dati podršku mladima u njihovom cjelovitom pozitivnom razvoju. Niknuo je u Zadru 2008. godine na pozitivnim iskustvima sličnih projekta u Francuskoj, Kanadi, SAD-u i drugdje.


S obzirom na činjenicu da je od 2010. po prvi put donesen Nacionalni okvirni školski kurikulum, te da su ga implementirale sve osnovne i srednje škole u Hrvatskoj, ovaj materijal nudimo prvenstveno njima, ali i upravnim odjelima za društvene djelatnosti županija s neskrivenom željom da isti budu pokretači i nositelji provedbe projekta u svojim sredinama.

Broj stranica: 55
Besplatna brošura: PDF

 

 

 

scan-101106-0003-3.jpgAutori posebno naglašavaju ulogu škole u razvoju medijskih kompetencija. Naime, za školu nije odlučujuća samo primjena novih medija, već i razvoj kritičke svijesti učenika o sadržajima koje oni nude.


Priručnik je oblikovan kao zanimljiva kombinacija znanstvenih činjenica s primjerima iz svakodnevnog života te radionicama i savjetima. Pomalo neočekivana kombinacija u današnjoj literaturi, ali zato vrlo korisna i praktična za korištenje. Naime, odlučite li se pozabaviti nekim od medijskih problema, u priručniku ćete pronaći teorijsku podlogu dobro argumentiranu navodima iz znanstvene literature, zatim konkretne primjere iz domaćih medijskih izvora koji dobro ilustriraju problem, a nakon što ste uočili i definirali problem, možete prionuti njegovom rješavanju uz ideje za radionice i savjete iz priručnika. Pripremljeno je 16 radionica planiranih za dva školska sata i različite oblike rada (individualni, grupni i timski), a namijenjene su učenicima viših razreda osnovne škole i početnih razreda srednje škole. Vjerujemo da će mnogi učitelji, nastavnici i roditelji prepoznati pozitivne učinke ovog priručnika i odvojiti vrijeme za razvijanje medijskih kompetencija djece.

Broj stranica: 148


 

 

 

 

 

aa-3.jpgKnjiga govori o utjecaju javnih medija na mlade generacije i o tome kako smanjiti izloženost mladih uglavnom štetnim porukama koje im stižu iz komercijaliziranih medija. To je argumentima utemeljeno znanstveno djelo pisano publicističkim stilom, pa je važno svima, od roditelja do studenata novinarstva ili medija.


Ova knjiga popunjava prazninu u znanstvenim analizama odnosa mladih i medija. Dosad objavljena djela domaćih znanstvenika tom su problemu pristupali uglavnom parcijalno. Autorska trojka dala je opširni znanstveni okvir u kojem se mogu uočiti zakonitosti djelovanja medija, mogućih manipulacija i zloporaba djece. Posebno je značajno određenje medijske pedagogije, medijskih kompetencija te uloge medija u kreiranju slobodnog vremena mladih.


Knjiga Mediji i mladi namijenjena je nastavnicima i učiteljima, roditeljima i mladima. Ona ima ambicioznu zadaću osvijetltii neke bitne segmente odnosa između medija i mladih, poklanjajući pri tome posebnu pozornost sve većim mogućnostima manipulacije potrebama mladih. Valja odmah spomenuti da nije riječ o nekom apstraktnom, diskurzivnom razmatranju tog odnosa, već o jednom konzistentnom nizu kvalitetno eleboriranih osnovnih problema medijske pedagogije. Prije bismo mogli reći da je pred nama jedan kvalitetan problemski tekst koji svojim pristupom i stilom prezentira i solidno argumentira iznesena stajališta i medijsko-pedagoške ideje.


Premda je knjiga Mediji i mladi znanstveno djelo, pisana je zanimljivim publicističkim stilom (osim nekolicine stručnih poglavlja iz medijske pedagogije) te jasno i argumentirano poručuje čitatelju u čemu je problem, zašto isti nastaje i kako ga riješiti. Knjiga završava rezultatima jednog originalnog istraživanja na reprezentativnom uzorku osnovnoškolaca u Zadru, koje je kulminiralo projektom Deset dana bez ekrana u svibnju 2008.

Broj stranica: 208